Cum se vede? – perspectiva clientilor despre produse si servicii

 

Este bine, economic profitabil, să adaptezi oferta comercială la cerințele și așteptările clienților. La cerințele explicite și la cerințele implicite.

Cu cât te apropii mai mult de nevoile clienților, de așteptările lor, cu atât aceștia sunt dispuși să plătească un preț mai bun pentru produsele și serviciile oferite de compania ta întrucât primesc ceea ce își doresc , își rezolvă o problemă, o necesitate.

Ce cumpara clientii nostri?
Tu stii ce vor clientii tai? – perspectiva ta
Cum se vede? – cum se vede afacerea ta din perspectiva clientilor
Nevoile viitoare ale potentialilor clienti
Cum se face?
Asculta cu atentie – ramai conectat

Cand cumpara un produs, oamenii defapt achizitioneaza beneficiile pe care le primesc.
Se spune ca nu cumparam detergent, ci achizitionam haine curate; nu cumparam masini, ci libertate de miscare (sau imagine, statut, apartenenta?); nu cumparam publicitate, ci achizitionam potential de vanzari; nu cumparam o certificare ISO – un sistem de management, ci acces la noi categorii de clienti, optimizarea afacerii samd.

 

Share: