Business Public Speaking, PR și comunicare

550,00 lei

7 în stoc

Categorie: Etichete: ,

Descriere

Într-o lume în care volumul informațiilor se dublează la fiecare două săptămâni, abilitățile de comunicare sunt esențiale pentru a atinge performanța. Fie că ne adresăm unor parteneri sau clienți, fie că practicăm comunicarea instituționalizată, abilitățile de comunicatori sunt esențiale pentru orice persoană care lucrează în mediul public.

Pentru a veni în întâmpinarea celor care doresc să-și desăvârșească abilitățile de comunicatori, Institutul Arbitral Român vă propune cursul Bussines Public Speaking, PR și comunicare.


Despre ce? 
Cui se adresează?
Cum?
Finalizare?
Conținut?
Cine?

Despre ce?

Cursul are un pronunțat caracter practic și oferă cursanților noțiuni aprofundate de Public Speaking și de Public Relations aplicabile în domeniile de interes ale cursanților. Cursul acoperă trei dimensiuni ale procesului de comunicare:

Training – noțiunile teoretice prezentate la începutul fiecărei ședințe vor fi însoțite de exerciții practice și exemplificări video-audio concepute pentru înțelegerea/fixarea cunoștințelor și dezvoltarea de deprinderi specifice;

Mentoring – în fiecare ședință vor fi analizate studii de caz rezultate din situații concrete cu care se confruntă cursanții în viața lor profesională și vor fi identificate soluții pentru evenimente/cazuri/situații cu care se confruntă sau urmează să se confrunte;

Coaching – pentru cursanții interesați de perfecționarea/dezvoltarea unor deprinderi specifice se pot organiza activități dedicate de coaching în afara ședințelor cursului.

 Cui se adresează?

Cursul se adresează specialiștilor din domeniul arbitrajului, managerilor, antreprenorilor, practicienilor vorbirii în public, persoanelor cu expunere publică s.a.m.d. care doresc să investească în abilitățile de comunicatori.

Cum?

Cursul Bussines Public Speaking, PR și comunicare se va desfășura la sediul IAR, str.  Toamnei nr. 127, București, sector 2, în grupe de maxim 7 persoane, grupate în funcție de domeniul lor de activitate și de interesele lor. Numărul de participanți ai grupei este limitat pentru a asigura un climat optim participării active și dialogului.

Dupa inscriere, participantii vor fi grupati in functie de tema de interes, domeniul de activitate si se va comunica data cursului / cursurilor.

Cursul se va desfășura cu prezența fizică a cursanților la o serie de 12 ședințe a câte 3 ore, săptămânale, în zilele de marți și/sau joi, orele 17.00-20.00. Fiecare ședință va fi asistată cu aparatură video-audio, va fi înregistrată și va fi disponibilă în format multimedia pentru fiecare cursant.

Finalizare?

Cursul se va finaliza printr-o probă practică constând într-un discurs informativ, persuaziv sau de entertainment, la alegere și prin prezentarea unei schițe de strategie de PR pentru organizația în care își desfășoară activitatea. După evaluarea cunoștințelor și abilităților de comunicatori, cursanții vor primi un certificat de atestare a abilităților de comunicatori.

Conținut?

Cursul acoperă 12 domenii de comunicare. Abordarea lor este flexibilă, ordinea putând fi modificată funcție de nevoile grupei de cursanți.

  1. Comunicarea interpersonală și instituționalizată.
  2. Leadershipul – ce este și ce rol are în colectivitate. Metode de afirmare a liderului.
  3. Public Speaking – ce este? Discursul informativ, persuaziv și de entertainment.
  4. Public Speaking – aparatul fonator al omului și controlul vocii. Glossofobia și tehnici de control al emoțiilor.
  5. Limbajul non-verbal în comunicarea interpersonală și în procesul de negociere.
  6. Elaborarea mesajelor și livrarea lor către o audiență dată. Storytelling și content writing pentru afaceri. Regulile elaborării unui text de discurs, prezentare, alocuțiune s.a.
  7. Public Speaking – exerciții practice. Vorbirea în fața publicului, a microfonului și a camerei de luat vederi.
  8. Relații cu mass media. Social media, oportunități și riscuri.
  9. PR și strategii de comunicare. Networking. Brand promotion ca proces de comunicare.
  • Gestionarea situațiilor de criză și a oportunităților de promovare publicitară. Campanii publicitare.
  • Comunicarea în interiorul firmei, dezvoltarea culturii de organizație, stimularea ethosului colectivității.
  • Comunicarea, parte esențială a procesului arbitral și a procesului de negociere în afaceri. Soluții de comunicare pentru situații concrete din activitatea cursanților.

Taxa de participare pentru cele 12 ședințe ale cursului, cu dimensiunile training & mentoring, este de 550 lei/ședință/cursant.

Pentru dimensiunea coaching, activitățile se vor desfășura în afara celor 12 ședințe ale cursului și au un cost negociat funcție de durată, intensitate și complexitate.

Pentru cursanții care vor plăti integral în avans cele 12 ședințe ale cursului se aplică un discount de 20%. Se aplică de asemenea un discount de 5% pentru plata în avans în tranșe de câte 4 ședințe consecutive;

Cine?

Trainer Dr. Corneliu Calotă

Ziarist cu o experiență de 30 ani în radio, televiziune, presă scrisă și online. A desfășurat activități de presă diverse: reporter, corespondent de presă specializat pe problematică europeană și euroatlantică, prezentator de știri de televiziune, editorialist de politică externă, moderator al unor programe de televiziune de prime time, autor al unor documentare tv premiate intern și internațional, autor și producător al unor programe complexe de televiziune. A realizat interviuri cu zeci de personalități de prim rang ale scenei publice românești și străine. A ocupat mai multe funcții de management în mass media.

Este cadru didactic asociat la Școala de Studii Politice și Administrative. De asemenea predat cursuri din domeniul comunicării la Colegiul Național de Apărare, la Institutul Diplomatic Român și la Universitatea Transilvania Brașov. A desfășurat activități de speech writer, formator, trainer, mentor și coach în domeniul Public Speaking, Public Relations și educarea vorbirii (Logopedie) în beneficiul unor personalități din domeniul public, politică, bussines și mass media. A fost Consilier de Stat și Purtător de Cuvânt al Guvernului României.


competitie sah

Share: