Curs Administrare Google Ads

330,00 lei

Cursuri Google Ads

Administrarea si Eficientizarea Campaniilor Publicitare

Invata Rapid cum sa vinzi eficient prin Google Ads (fost AdWords)!

» Curs Intensiv de Administrare Reclame in Google (Google Ads)

Categorii: , Etichetă:

Descriere

Promovarea prin Google Ads este una dintre cele mai eficiente si directe modalitati de promovare online. Este insa si una dintre cele mai scumpe, daca nu chiar cea mai scumpa. Este scumpa tocmai pentru ca este eficienta si pentru ca exista o concurenta acerba.

Este foarte usor sa pui un anunt in Google Ads si sa il promovezi. Este dificil insa sa faci o campanie cu adevarat profitabila.

Scopul acestui curs nu este doar sa invatati cum sa implementati tehnic reclamele ci cum sa le ganditi si sa le optimizati pentru fi a cu cu adevarat eficiente.

Cuprinsul cursului de administrarea si eficientizare a campaniilor cublicitare prin Google Ads

Cursul de Google Ads este structurat in 2 parti principale:

1. Logica promovarii – care este partea teoretica a cursului. Pentru ca e bine intai sa intelegi ce si de ce trebuie sa faci

Learning without thought is labor lost; thought without learning is perilous” ― Confucius

Google Ads, ca orice alt canal de promovare, are particularitatile sale. Una dintre cele mai importante este ca practic, exista doua modalitati de promovare in cadrul Ads: Google Search si Google Display (care cuprinde si Youtube si Gmail). Fiecare canal are logica sa pe care trebuie sa o cunosti pentru a implementa campanii eficiente.

Google Search: este principalul segment si serviciu oferit in Adwors. Este de departe si cel mai scump. In aceasta parte vom vorbi despre particularitatile aceste modalitati de promovare, despre cum calculeaza efectiv Google scorul si costul pe care ti-l ofera (cum aproximeaza cat de eficienta este reclama ta) si care sunt parametrii pe care trebuie sa ii urmaresti pentru a-ti eficientiza campania.

Google Display: este celalalt serviciu de promovare oferit de Google Ads. Este serviciul prin care reclama noastra (poze&mesaje) apare pe site-urile partenere Google. Este o modalitate de promovare “clasica” si necesita cu totul alta abordare decat Google Search. Poate functiona independent de aceasta sau in sprijinul ei (remarketing). Si aici exista parametrii ce trebuie urmariti si tipuri de campanii.

2. Implementarea reclamelor in Google Ads – este partea practica a cursului. Ca sa vezi si concret cum se face si ce setari importante exista

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.” ― Yogi Berra

Care sunt indicatorii la care trebuie sa ne uitam, ce inseamna o campanie simpla, cand poate fi buna, cand nu e buna, ce sunt si cum construim audiente si ce inseamna o campanie complexa.

In aceasta parte implementam practic un numar de campanii de promovare prin Google Ads. Este foarte bine ca la aceasta parte sa aveti la voi un caclulator, pentru ca cel mai bine invatati daca implementati direct cateva campanii de promovare.

Vom vedea ce setari importante permite interfata Adowrds, care sunt principalele setari, cum optimizam reclame, cum construim audiente, cum facem remarketing, reclame pentru telefon, cum putem construi bannere, cum imbunatatim reclamele si multe altele.

Pe scurt, ce trebuie sa facem concret pentru a avea reclame eficiente.

Trainer Cursuri Google Ads – Administrarea si Eficientizarea Campaniilor Publicitare

Cine prezinta – Trainer

Cursul va fi sustinut de Radu Ciofu, speaker, trainer si lector cu experienta.

Radu este unul dintre fondatorii SEOmark.ro, are o experienta de peste 5 ani in domeniul publicitatii online si de peste 10 ani in training si prezentari educationale. In ultimii 3 ani s-a dedicat exclusiv SEO, Ads, Facebook si marketing-ului online. Conex, este si realizator TV pe aceasta nisa si speaker in cadrul diferitelor evenimente de profil.

Share: