Librăria librăriilor și editurilor

Ce este o librărie?

promovare onlineDe curând am căutat pe net să văd dacă găsesc o carte despre o temă specifică managementul afacerilor în limba română. Să îmi fie de ajutor în proiectarea unui produs nou. Să mă lămuresc cu privire la înțelesurile uzuale, acceptate a unor termeni des vehilulati în piață, despre care aveam un dubiu cu privire la utilizarea adecvată.

Astăzi, datorită multiplicării și rafinării metodelor de promovare online, dar și datorită perfecționării motoarelor de căutare și utilizării intense a platformelor social media, este relativ ușor și repede să identifici pe internet ceea ce cauți.
Se întâmplă uneori să nu identifici din primele încercări rezultatul așteptat. Soluția este să detaliezi ori să analizezi cu atenție termenii de căutare ce pot să-ți ofere rezultatul așteptat.

Așa se face că am căutat să înțeleg mai bine ce înseamnă o librărie și cum găsesc un furnizor specializat să obțin rezultate pe o temă specifică. În acest moment, prins de cercetarea specificului activităților librăriilor și editurilor, am fost atras, fără voia mea, într-un domeniu nou și fascinant pentru mine. Și totul a plecat de la un cuvânt ce mi-a sunat oarecum arhaic-„prăvălie”-determinându-mă să continui analiza dincolo de scopul inițial.
Rezultatul a fost că, după ceva vreme, am decis să proiectez și să implementez o nouă linie de business (sau vor rezulta două direcții distincte de dezvoltare a afacerilor??): librărie online și editură.
Va urma … …

Librarie – Magazin, prăvălie în care se vînd cărți (și articole de papetărie). Profesiunea librarului și comerțul său. Prăvălia librarului.
Prăvălie – Local în care se expun și se vând diferite mărfuri; Magazin mic; Locul unde un negustor își întinde și vinde marfa sa; Loc în care cineva exercită o meserie, o profesiune, în mod individual; Negustorie;
Baiat de prăvălie – Tânăr care învăța negustoria servind într-un magazin; Tânăr angajat ca ajutor într-un magazin;
Negustorie, neguțătorie – Activitate economică privind circulația mărfurilor, realizată prin schimb de produse sub formă de vânzare-cumpărare; Afacere; Întreprindere comercială; Prăvălie; Marfă; Comerț

Ce este „Librăria librăriilor și editurilor”?

Este un instrument online, o colecție de link-uri către cărți din librării, către edituri, produse de papetărie și alte produse care sunt, în mod uzual, în oferta librăriilor; o colecție de recenzii de carte – articole; o colecție de „surse de inspirație” pentru diverse teme specifice managementului afacerilor; o formă de promovare online.

Cuprins:

Librarii Edituri Carti
Libris.ro Carturesti Elefant

 

Dacris Books Expres Cartepedia
Nemira Humanitas Editura TREI

 

Editura Delfin
Amintirile unei printese rebele din familia Romanov

librarie online


promovare online


promovare online


înapoi la cuprins

promovare online             promovare online             promovare online


surse de inspirație:

Analiza SWOT – instrument de actualitate în perioade dificile?
Concept de analiză strategică a unei afaceri cu o vechime de peste o jumătate de secol, folosit pentru a pune în evidență cele mai importante resurse și slăbiciuni ale unei companii ce funcționează într-un mediu cu influențe benefice, dar și cu importante amenințări asupra activității și posibilității de realizare a planurilor viitoare, pentru creioanarea unei viziuni de ansamblu asupra firmei și proiectarea planului de afaceri, adaptat de-a lungul timpului la o varietate mare de aplicații, poate fi și astăzi un instrument de analiză foarte util în deciziile pe care le iei în acest context foarte dificil și cu evoluții încă neclar definite …..
Citește mai departe: LINK

promovare online


promovare online


înapoi la cuprins

promovare online             promovare online           promovare online


promovare online:

promovare online


înapoi la cuprins

promovare online            promovare online            promovare online


promovare online:

promovare online