Dezvoltare și inovație în afaceri – Conferința online a Confederației Patronatul Român

Anunț Confederația Patronatul Român

INVITAȚIE
Ref: Conferința online a Confederației Patronatul Român din 22.10.2020

  1. CONTEXT
  2. CONȚINUT / ORDINEA DE ZI
  3. AUDIENȚA
  4. FORMAT / SPEAKERI
  5. PREȚ

1. CONTEXT

Confederația Patronatul Român implementeaza nouă etapă în procesul de dezvoltare și schimbare.
Obiectiv principal: Prioritate pentru sprijinul acordat membrilor și partenerilor, antreprenorilor români nemembri, pentru dezvoltarea afacerilor, pentru depășirea dificultăților, inclusiv cele generate de criza medicală.

Conferința online are drept scop:
– anunțarea publică a programului “O nouă etapă în procesul de dezvoltare și schimbare – Prioritate antreprenorului și capitalului romanesc”;
– implicarea activă a membrilor și a mediului de afaceri în demersurile CPR;
– prezentarea concretă, practică a implicării CPR în sprijinul mediului de afaceri;


2. CONȚINUT

În data de 22.10.2020, începând cu ora 16:00, are loc Conferința online a Confederației Patronatul Român “Dezvoltare și inovație în afaceri”, ce va pune în atenția mediului de afaceri o serie de teme ce au potențialul de a sprijini antreprenorii români în eforturile de dezvoltare a afacerilor, de depășire a dificultăților specifice noii normalități.

MODERATOR: Corneliu Calotă
Doctor în științe politice, specialitatea Relații Internaționale. Este trainer de Public Speaking și educarea vorbirii (Logopedie). Este cadru didactic asociat la Școala de Studii Politice și Administrative.
A ocupat mai multe funcții de management în industria de televiziune. A fost consilier de stat și purtător de cuvânt al Guvernului României.

Ordinea de zi:

  1. Prezentarea revistei online: Revista Patronatului Român – https://revistapatronatuluiroman.ro/, revistă online, cu misiunea de a facilita comunicarea între patronat, membri și parteneri, între patronat și mediul de afaceri românesc, un instrument ce pune la dispoziția membrilor și a mediului de afaceri informații utile pentru dezvoltarea managementului și a afacerilor;
  2. Surse de finantare:
    – fonduri nerambursabile, fonduri de investitii;
    – finantarea investitiilor si a capitalului de lucru din surse bancare;
  3. Acordului de Parteneriat incheiat intre Confederatia Patronatul Roman si Romanian American Business Council: potențialul deosebit de colaborare pentru dezvoltarea economiei românești generat de punerea în aplicare a acestui Acord;
  4. In contextul in care, pentru sprijinirea membrilor si mediului de afaceri, Patronatul roman are printre obiective dezvoltarea intiativelor de business si business to business – Prezentarea soluției practice de realizare a promovării brandurilor membrilor Patronatului și a creșterii volumului de vânzări/cumpărări, clienți/furnizori, informații despre piață și servicii auxiliare: – QBursa – Bursa de comerț.

3. AUDIENȚA

Evenimentul este deschis tuturor afacerilor, entitătilor și organizațiilor – indiferent de mărimea lor:
– membrii și parteneri ai Patronatului Român,
– oameni de afaceri ce își îndreaptă atenția către mișcarea patronală ca o formă de sprijin, protecție și reprezentare a intereselor lor.

4. FORMAT / SPEAKERI

Transmisie live online din sala de conferinte a Patronatului Roman pe zoom, cu posibilitate de interventii la distanta, format zoom, social media ori youtube, din partea participantilor si a invitatilor.

Desfasurator:
Moderator Corneliu Calota – introducere
1. Gheorghe Naghiu – Presedintele Confederatiei Patronatului Roman
2. Cezar Iulian Armasu – Reprezentantul editorului Revista Patronatului Roman
3. Corneliu Calota – Redactorul sef al Revistei Patronatului Roman
4. Robert Boran, Insight Consult – Fonduri nerambursabile
5. Institutie bancara: Libra Internet Bank – prin Andrei Gavrilita – Director Corporate.
6. Doru Epure – Reprezentant ROMANIAN AMERICAN BUSINESS COUNCIL  pentru Romania si a initiativei M.I.T. Romania
7. Interventie on-line zoom al Presedintelui Romanian American Business Council  – Stefan Minovici de la New York.
8. Eusebiu Armasu – QBursa – Bursa de comerț – a Patronatului Român;
9. Sesiune Q&A
10. Concluzii: Gheorghe Naghiu
11. Moderator, incheiere (anuntarea urmatoarelor evenimente)

Conferința, organizată cu sprijinul QBursa, este prima dintr-o serie de evenimente proiectate de Confederația Patronatului Român pentru a identifica nevoile specifice mediului de afaceri, propunând soluții concrete, adaptate actualei perioade și specificului întreprinderilor românești.

Pentru inscrieri trimiteti email la adresa: contact@revistapatronatuluiroman.ro in care mentionati:
– Denumirea firmei / Organizatiei
– Numele si functia participantilor
– adresa de email de inregistrare pentru fiecare participant in parte

Pentru eficacitatea conferintei, membrii CPR si participantii din mediul de afaceri sunt rugati sa ne transmita cat mai curand posibil, pana la data de 19.10.2020:

  1. Ce aspecte considerati relevante pentru fiecare tema inclusa pe ordinea de zi?
  2. Intrebarile pe care doriti sa le adresati Speakerilor pentru fiecare tema in parte.
  3. Ce teme apreciati ca sunt de actualitate si au relevanta pentru mediul de afaceri romanesc si ar trebui sa faca obiectul viitoarelor conferinte online organizate de CPR?

5. PREȚ

Membrii CPR = 37 lei
Antreprenori si manageri din mediul de afaceri romanesc = 57 lei

Taxa de participare se achita in contul Confederatia Patronatul Roman:
RO74BACX0000002070900000, deschis la UNICREDIT