Consultant afaceri – cautam colaboratori

UPDATE: 04.08.2019

Cautam colaboratori Consultant afaceri ISO 9001 – pe baza de proiect:

Cerinte:

  • Studii superioare management / marketing / economie / jurnalism / drept / comunicare si PR;
  • Experienta in functii manageriale / servicii pentru afaceri / cursuri +5 ani;
  • Curs  in domeniul sistemelor de management ale calitatii reprezinta un important +

Activitati:

  • Proiectare si implementare sisteme de management a calitatii;
  • Content writing: redacteaza articole pe pema ISO 9001 si / sau alte teme de business


UPDATE: 24.07.2019

Cautam colaboratori pe baza de proiect:

Consultant afaceri: Trainer pentru Content writing / Brand Storytelling / Content marketing / Management – sisteme si instrumente / Mixul de marketing/ ISO 9001:

Cerinte:

Studii superioare
Experienta in functii manageriale / servicii pentru afaceri / cursuri + evenimente pentru afaceri min. 5 ani
Experienta relevanta in activitati cursuri / traininguri / workshop-uri / evenimente business reprezinta un important +
Inteligenta emotionala peste medie
Foarte bune aptitudini abilitati de comunicare si public speaking
Foarte bune abilitati de interrelationare
Buna intelegere a tehnicilor si conceptelor aplicabile proceselor de invatare a adultilor
Curs / diploma formator reprezinta +

Descrierea jobului:

Colaborare project-based:
Se implica in proiectarea agendei cursului / descrierea programului de curs / formatul cursului
Concepe, pregateste, redacteaza si livreaza suportul de curs
Sustine cursul / trainingul
Evalueaza, daca este cazul, nivelul cunostintelor acumulate de cursanti
Asigura asistenta post – training pentru fixarea / aplicarea cunostintelor

Descrierea companiei

Blog despre afaceri IMM. “Inspiratie Pentru Afaceri”

Consultanta si servicii pentru afaceri proiectate pentru IMM: Fonduri nerambursabile, Planuri de afaceri, Mixul de marketing, Promovare online, Content writing, Grafică și Logo, Publicitate media, Managementul calității, Cursuri și Workshop-uri, Networking B2B,
Concursuri teme business, Due-diligence, Arbitraj comercial, Resurse Umane șamd.

 


Sunt consultant de afaceri si mi-am propus sa promovez servicii adaptate pentru intreprinderi mici si mijlocii, microintreprinderi si start-up-uri. Daca si tu poti oferi servicii specifice in acesta paradigma, contacteaza-ma sa vedem cum putem colabora!


Alte articole:

C O N T A C T  INFORMATII UTILE PENTRU AFACERI  COLABORATORI

 

 

 

 

 


14.04.2019

Angajez consultant afaceri şi management.
Colaborare – contract de muncă part-time 2 ore / zi sau contract comercial project-based

Cerinţe:

  • Studii superioare Economie, Contabilitate, Finanţe, Management, Marketing, Drept, Litere, Filisofie, Psihologie, Sociologie, Resurse Umane, Tehnic (funcţie de natura proiectelor şi lucrărilor în care se poate implica candidatul);
  • Cunosterea limbii engleze la nivel de conversaţie fluentă reprezintă un avantaj semnificativ;
  • Uşurinţă în a comunica eficient la distanţă (telefonic, internet);
  • Foarte bune cunoştinţe de utilizare PC;
  • Experienţă minima în activitatera de consultanţă ori în servicii pentru afaceri (de exemplu: contabilitate, resurse umane, administrare personal, marketing, publicitate, managementul calităţii, IT, audit, proiectare şamd);
  • Bune abilităţi de analiză şi sinteză;
  • Foarte bune abilităţi de comunicare orală şi în scris;
  • Uşurinţă în a comunica eficient la distanţă (telefonic, internet);
  • Foarte bune cunoştinţe de utilizare PC;
  • Inteligenţă emoţională peste medie;
  • Rezistentă la stres, capacitatea de a respecta termene limită;
  • Abilitatea de a lucra la mai multe proiecte simultan;
  • Cursuri accesare fonduri nerambursabile reprezintă un plus;
  • Cunoştinţe minime management de proiect.

Activităţi:
În funcţie de pregătirea, experienţa, aptitudinile şi abilităţile ori preferinţele fiecăruia, colaboratorii se pot implică în:

 

  • Consultanţă pentru accesarea fondurilor nerambursabile;
  • Cercetări şi analize de marketing;
  • Proiectare, remodelare, adaptare Mixul de marketing;
  • Proiectare şi implementare sisteme de management (inclusiv managementul calităţii);
  • Redactare Plan de afaceri;
  • Auditarea sistemelor de management;
  • Proiecte de dezvoltare şi schimbare;
  • Analiza SWOT;
  • Redactarea de articole pentru blog;
  • Proiectarea de servicii noi de consultanţă şi / sau de promovare;
  • Studenţii se pot implica eficace / cu succes în activităţile de marketing direct, în redactarea de articole pentru blog, în alte activităţi de consultanţă conform pregătirii şi experienţei fiecăruia;
  • Studenţii la Litere cu un dezvoltat simţ al unorului  şi suflet de artist se pot implica eficace / cu succes în redactarea de articole pentru blog şi în activităţile de marketing direct.

Cei interesaţi sunt rugaţi să trimită CV la adresa de email contact@cezariulian.ro până la data de 10.05.2019.
Numai persoanele selecţionate pentru interviu vor fi contactate.


 

 

Share: