funnel chanelMixul de marketing reprezinta unul dintre elementele principale pe care trebuie sa le luam in calcul in strategia de dezvoltare a unei afaceri. Acest concept reprezinta un cumul de instrumente pe care orice afacere trebuie sa le foloseasca pentru a-si atinge obiectivele. 

Mixul de marketing mai este cunoscut si sub denumirea de “Cei 4P ai marketingului” – 4 piloni importanti, 4 nivele de decizie ce formeaza intreaga  strategie de marketing a unei companii. Cele 4 nivele sunt: Produsul, Pretul (politica de preturi), Promovarea si Plasarea (politica de distributie).

Mixul de marketing – consultanta si sprijin in proiectarea strategiei

Pentru a primi sfaturi utile, consultanta de specialitate si sprijin in proiectarea si / sau remodelarea strategiei voastre de marketing, pentru a construi impreuna un mix de marketing puternic, care sa va pozitioneze afacerea in top pe piata, contactati-ma!

Consultanţă pentru proiectarea şi / sau remodelarea Mixului de marketing în concordanţă cu Analiza SWOT:

Politica de preţuri.
Corelaţii între preţul produsului şi celelate elemente ale mixului de marketing – cheltuielile de promovare şi de distribuţie ţinând cont de costurile directe şi indirecte ale produsului.
Influenţe asupra preţului din mediul extern operaţional.
Produsul
Analiza produsului pe 4 niveluri: esenţa produsului, produsul ca atare, produsul completat şi ofertă unică de vânzare.
Promovarea
Comunicarea de marketing.
Distribuţia
Plasarea companiei în lanţul de distribuţie

Contactează-mă telefonic sau prin e-mail pentru a stabili împreună care sunt nevoile afacerii tale și cum te poate ajuta IULIAN SMALL&SMART Business.


C O N T A C T  INFORMATII UTILE PENTRU AFACERI  COLABORATORI

Noua abordare a mixului de marketing – cei 7P ai marketingului

In ultima vreme, mixul de marketing are parte de noi abordari, delimitate, testate si aplicate de catre specialist. Acestia definesc mixul ca fiind un cumul de 7 piloni, nu doar 4. Asadar, in cei 4P clasici, unii specialisti mai adauga si: PROCESELE, PERSOANELE (cu referire la resursa umana a companiei si la cultura organizationala care tine echipa unita si focusata pe obiective) si PHYSICAL EVIDENCE – dovada fizica a profesionalismului. Aceasta din urma face referire la micile concepte creative de branding pe care le putem folosi pentru a ne pozitiona mai bine pe piata si pentru a capata increderea potentialilor clienti.

Spre exemplu, putem oferi o brosura de prezentare a brandului nostru in cazul unei firme de servicii, in cazul unui restaurant putem oferi o copie fizica a meniului sau o alta dovada a prezentei noastre in viata de zi cu zi a consumatorului.

Iar PROCESELE fac referire la sistemele pe care le implementam intr-o afacere asa incat noi sa putem urmari rezultatele si sa putem ajusta constant mixul de marketing in funtie de acestea. Pe fiecare palier al organiatiei ar trebui sa avem procese, proceduri implementate, pentru ca acestea sa garanteze succesul si masurabilitatea rezultatelor.

Puteti obtine mai multe detalii si consultanta de specialitate in stabilirea unui mix de marketing competent si adaptat nevoilor companiei voastre, chiar acum. Contactati-ma prin email sau telefonic si va voi pune la dispozitie toate informatiile necesare.