promovare onlineUPDATE: 02.08.2019

Promovare online prin marketing afiliat – plata la rezultat. Marketing online pentru segmentul B2B. Proiectare si implementare canale de marketing online.

Promovare online prin postarea de bannere cu redirecţionare către adresa de web a clientului sau către landingpage-ul indicat în cadrul postărilor pe website www.cezariulian.ro.

Modalităţi de colaborare:
1. Marketing afiliat – plata la rezultat
2. Servicii pentru pentru utilizarea marketingului afiliat
3. Abonament lunar,
4. Link exchange,
5. Proiectare si implementare Canale de marketing online

Promovare online prin Marketing Afiliat

Marketingul afiliat este un sistem prin care magazinele online (sau website-uri care au pagină-formulare de înregistrare / formulare de înscriere / formulare de programare / formulare aplicaţie la produse servicii / cerere de ofertă / şamd online)
se întâlnesc cu foarte mulţi potenţiali promotori în mediul online.

Ca magazin online (ADVERTISER) te poţi înscrie gratuit pe o platformă de afiliere şi oferta ta poate fi preluată şi publicată de o comunitate de peste 50.000 de AFILIAŢI: oameni pricepuţi la marketing online, blogging, publicitate pay per click, social media, web development sau email marketing.
Principalele avantaje:

  • Plăteşti un comision doar pentru comenzile finalizate,
  • Tu îţi selectezi afiliaţii şi tu decizi ce comision vrei să oferi,
  • Ştii mereu cum stau lucrurile: de unde vin vânzările, cine şi unde îţi promovează magazinul,
  • Primeşti mult trafic prin platforma de afiliere şi diverse surse.
    În plus, traficul ce nu converteşte în vânzări, este GRATUIT!

Ca website cu pagină formular (ADVERTISER) te înscrii pe platforma de afiliere şi beneficiezi de aceleaşi avantaje – în acest caz plata per acţiune / lead (completarea şi expedierea formularului de înregistrare / formularului de programare / formularului de înscriere / formularului de rezervare / cerere de ofertă / şamd online). – VEZI EXEMPLE

Un exemplu formular de cerere oferta in domeniul asigurarilor poti sa vezi la aces

Un alt BENEFICIU pe care îl primeşti gratuit în calitate de ADVERTISER de la AFILIAŢI, pe care eu îl consider important şi foarte util, este feedback-ul primit cu privire la o multitudine de aspecte relevante în procesul de promovare online si de vânzare:

  • pagini care nu există;
  • bannere care nu funcţionează;
  • formulare greşite, nefuncţionale;
  • erori în prezentarea unor produse / servicii;
  • propuneri de îmbunătăţire a prezentărilor;
  • oferte speciale sau comune de produse / servicii despre care chiar angajaţii / reprezentanţii Adveriserului nu ştiu că există sau cum funcţionează şamd

Sunt multe companii care plătesc serios pentru ca un consultant să auditeze canalul de marketing online şi să elimine disfuncţionalităţi / să facă propuneri de îmbunătăţire / dezvoltare.
Prin marketing afiliat oferta ta este sub LUPA unui NUMĂR MARE de afiliaţi direct interesaţi în performanţa ofertei tale pe canalul online.

Eu recomand platforma de afiliere de la acest.        top page

Okinstitute.ro, într-un articol publicat în data de 02.06.2017, consemna că “[…] de ce începe din ce în ce mai mult marketingul afiliat să devină un must pentru un business online? Marketingul afiliat a obţinut titlul de “Most desired digital skill of 2015” într-un studiu efectuat de Smart Insights, eCommerce Expo şi Technology for Marketing & Advertising.
Dacă studiul s-ar repeta şi pentru anul 2017 eu cred cu tărie că marketingul afiliat va ocupa o poziţie pe podiumul clasamentului.
De alftel, predicţia performancein.com este că 2017 va fi anul în care afilierea ve deveni un canal mainstream”

Alexandru Volocaru, Online Communication Specialist Orange România a declarat, citat de un articol Capital publicat la 20.09.2015, că: “Programul de afiliere are un mare beneficiu şi anume prezentarea produselor Orange România printr-un conţinut digital mai bogat”

Tudor Tiboc, Director general QuickMobile a declarat citat tot de Capital: “Parteneriatul cu Profitshare a venit ca un pas firesc în dezvoltarea companiei şi suntem convinşi că foarte mulţi afiliaţi se vor orienta către magazinul nostru datorită avantajelor pe care le oferim […], iar comisioanele pe care le acordăm afiliaţilor sunt unele tentante”

Okinstitute.ro, în articolul susmenţionat, prezintă: “[…] afilierea vine cu următoarele avantaje pentru business:

  • ROI 100% pozitiv – costurile acestui canal sunt direct proporţionale cu vânzările generate. Plata se face după vânzare şi nu înainte ca aceasta să se întâmple cum este cazul campaniilor de PPC,
  • Scalabil – afilierea oferă posibilitatea de a avea acces la surse de trafic care nu pot fi accesate folosind alte canale de marketing online. Acest lucru aduce cu sine şi avantajul de a putea gestiona mult mai eficient surse de trafic diferite (bloggeri, publisheri, specialişti PPC,
    parteneriate bazate pe performance) dintr-un singur loc, programul de afiliere,
  • Flexibil – programul de afiliere se mulează pe nevoile fiecărui business. Costurile sunt stabilite deasemenea în funcţie de dorinţele fiecărui business.”

EXEMPLE plata per acţiune / lead (completarea şi expedierea unui formular online şamd)

Pentru website-urile care au pagină-formulare de înregistrare / formulare de înscriere / formulare de programare / formulare aplicaţie la produse servicii / cerere de ofertă / şamd online plata pe acţiune este un sistem foarte eficace / eficient de promovare online.
Pentru a fi economic, preţul pentru generarea de lead-uri poate fi determinat, în funcţie de obiectivele de marketing ale fiecăruia, în comparaţie cu cu cifra rezultată din împărţirea cheltuielilor de promovare înainte de aplicarea mecanismelor de marketing afiliat la numărul de formulare completate şi primite.

Câteva exemple de aplicaţii marketing afiliat pentru plată per acţiune despre care cred că au un mare potenţial de a aduce plusvaloare unei afaceri:

FORMULARE DE PROGRAMARE ONLINE:

  • pentru servicii medicale: clinici, spitale, cabinete stomatologice;
  • pentru domeniul auto – programare test drive / service auto;
  • servicii pentru afaceri – consultanţă iniţială (gratuită sau nu) avocaţi, notari, consultanţă fiscală şi financiară, contabilitate, resurse umane, sisteme de management al calităţii, publicitate şamd;                    VEZI ALTE EXEMPLE                   top page

Una dintre obiecţiile primite se referă la faptul că există posibilitatea ca programările online să se suprapună cu programările telefonice.
Acesta potenţială disfuncţionalitate poate fi înlăturată (cu beneficii pentru organizarea activităţilor interne) prin implementarea unui sistem ataşat formularului de programare prin care:
– operatorul desemnat cu efectuarea programărilor telefonice operează acelaşi sistem cu clienţii externi care efectuează programarea online şi, în timpul convorbirii telefonice, confirmă programarea după ce este înregistrată în sistem;
– persoană desemnată cu efectuarea acţiunii / acţiunilor care sunt obiectul programării este notificată automat prin intranet / emai / SMS / whatsapp şamd.
(pentru proiectarea si implementarea unei solutii tehnice la un pret corect recomand ACTIVEMALL)

Programările online generează uneori alocări care sunt ulterior anulate ori, fără anunţ prealabil, clientul nu se mai prezintă. Acest fenomen este prezent chiar şi atunci când potenţialul client se programează la un serviciu aferent unei oferte promoţionale sau aferente unei gratuităţi.

Pentru furnizorii solicitaţi cu un număr mare sau foarte mare de programări, anularea unei programări iniţiale nu reprezintă neapărat un disconfort, timpul alocat acesteia putând fi, adesea, alocat unei solicitări de programare ulterioară.

În schimb, pentru furnizorii de servicii cu un număr mediu sau mic de programări, anularea uneia sau mai multora dintre ele crează un disconfort semnificativ aferent alocărilor de resurse fără rezultat.

Pentru acesta situaţie, o posibilă soluţie ar fi setarea de programări plătite.

Astfel, de exemplu, pentru un serviciu pentru care se aloca o oră, dacă preţul acestuia este, de exemplu, 400 lei, se poate seta un preţ de rezervare al timpului alocat (de programare) de 40 sau 50 lei.
O opţiune este ca taxa de rezervare nu se restituie celor care renunţă a se prezenţa la data programată.

În situaţia în care, în mod uzual, serviciul iniţial este gratuit, se poate specifica că taxa de rezervare se restituie la momentul prezentării la programare ori, dacă este cazul, se deduce din preţul serviciilor ulterioare.

Dacă serviciul iniţial nu este gratuit, se poate specifica că taxa de programare / de rezervare se deduce din preţul ce urmează a fi achitat de client pentru serviciile primite la data programată.

Cu privire la comportamentul de cumpărare, există opinii care arată că decizia de cumpărare este influenţată pozitiv în mod semnificativ de oferte speciale şi gratuităţi (aspect exemplificat de multitudinea de ofere speciale prezente atât în mediul online cât şi offline).
Alte opinii arată că serviciile plătite determină motivare pozitivă în comportamentul de cumpare al celor care au aşteptări cu privire la o calitate înaltă a serviciilor primite. (cu trimitere la proverbul scoţian „sunt prea sărac să-mi cumpăr un lucru ieftin”).      top page

Mi-a duc aminte de perioadă în care, atunci când am învăţat despre mixul de marketing şi strategii preţ, un exemplu primit făcea referire la serviciile de informaţii afaceri oferite de ataşaţii comerciali ai ambasadelor. Se arăta că, în mod uzual, ambasadele oferă gratuit informaţii de afaceri despre oportunităţile de colaborare cu operatori economici din ţara lor ori despre mediul de afaceri în general. Se arăta că, la un moment dat, ambasada unui stat reprezentativ în comerţul internaţional, a optat pentru introducerea unei taxe de plată pentru informaţiile oferite.

O astfel de măsură duce la gândul că, procedând într-un mod neuzual, inedit, este posibil ca interesul pentru dezvoltarea colaborărilor economice să scadă ….

 

Exemplul prezentat arăta că, în urma introducerii taxei, exploatarea oportunităţilor de colaborare economică au crescut în volum.
Explicaţia fenomenului ar fi fost că oamenii tind să valorifice informaţiile şi oportunităţile plătite (care au valoare) mai degrabă decât ceea ce primesc gratuit.

Continuând ideea, nu ştiu dacă să recomand o spargere a tiparelor, a uzanţelor şi să propun introducerea unor taxe de programare / de rezervare nerambursabile, indiferent dacă potenţialul client accesează sau nu serviciile programate.

Ori de cate ori sunt tentat sa propun clientilor o actiune mai indrazneata, propun mai intai, o serie de test.
De fiecare data, gandul ma duce la cateva citate celebre:

  • „Sunt vremuri în care nu poţi înainta decât mergând contra curentului.” – Mircea Eliade;
  • „Curajul înseamnă să știi de ce anume să nu-ți fie frică.” – Platon;
  • „Trezește-te întotdeauna cu un zâmbet, știind că astăzi te vei distra îndeplinind ceea ce ceilalți sunt prea înfricoșați să facă” – Mark Cuban.

 

Cu privire la anunţurile de consultanţă iniţială, am observat în piaţă că există oferte de consultanţă iniţială gratuită (în special cu privire la o prima evaluare sau la identificarea oportunităţilor de colaborare), alte oferte privesc consultanţă iniţială la un preţ mai redus decât preţul uzual al serviciilor, iar alte oferte sunt la acelaşi nivel al preţului serviciilor oferite în mod curent. (cele mai puţine identificate de mine).

Alte oportunităţi de utilizare a marketingului afiliat pentru plata per acţiune (plată pe lead) se referă la:
-completarea cererii de publicare a unui anunţ de vânzare în domeniul imobiliar sau solicitarea din partea unui potenţial cumpărător a ofertelor de vânzare în domeniul imobiliar cu cerinţe specifice / determinate ori determinabile;
-formulare de cereri de oferta în domeniul tehnic, acolo unde potenţialul client trebuie să formuleze caracteristici tehnice specifice ori criterii concrete pentru determinarea acestora.

Servicii pentru pentru utilizarea marketingului afiliat
  • Content si copy writing
  • Grafica si logo
  • Realizare webbanere
  • Redactare program de afiliere
  • Efectuarea formalitatilor online de inscriere pe o platforma de afiliere: selectarea tipului de abonament, incarcarea in sistem a webbannerelor, generarea codului de afiliere si postarea acestuia pe website-ul advertiserului, setarea comisioanelor, a timpului de aprobare, a perioadei de valabilitate cookie, solicitare efectuare probe samd
  • Selectarea afiliatilor si trimiterea ofertelor de afiliere
  • Analiza si propuneri acceptare cereri de afiliere de la afiliati

Solicita telefonic sau pe email o oferta personalizata !

Promovare online prin abonament lunar publicare webbanere

Public bannere cu redirecţionare către adresa de web a clientului sau către landingpage-ul indicat, în cadrul diferitelor postări de pe www.cezariulian.ro, la alegerea clientului.
Formate banner acceptate: 300 x 250, 728 x 90, 970 x 90, 160 x 600
Plata se face lunar / banner / afişare          top page

Solicita telefonic sau pe email o oferta personalizata !

Link exchange

Aştept propuneri de link exchange de la website-uri care au legătură (teme conexe / complementare) cu domeniul servicii pentru afaceri şi / sau cu tema specifică dintr-un articol.
Link exchange prin referinţe în text sau banner publicitar.

Solicita telefonic sau pe email o oferta personalizata !


Vezi articole cezariulian.ro „Inspiratie Pentru Afaceri” – blog teme business si servicii B2B:


C O N T A C T  INFORMATII UTILE PENTRU AFACERI  COLABORATORI