
Cum se vede? – Industria de publicitate – chestionar clienti
Chestionar clienti. Incepand cu data de 01 octombrie 2019 va fi disponibil produsul de monitorizare a satisfactiei clientilor:
„Cum se vede? – industria de publicitate”
Esti furnizor de publicitate? – agentie de publicitate full-service, agentie de creatie, agentie de media, agentie productie publicitara, webdesign, canal TV, radio, presa scrisa / internet, outdoor, indoor, tipografie, serigrafie, tampografie, termotransfer, promotionale, personalizari, organizator expozitii si / sau evenimente business, marketing online samd
Vrei sa stii cum se vede afacerea ta si / sau in general furnizorii de publicitate din perspectiva clientilor?
Ai folosit un „chestionar clienti” si rezultatele nu au fost la nivelul asteptarilor?
Acceseaza „Cum se vede? – industria de publicitate” – chestionar de monitorizare a satisfactiei clientului.
Ce este „Cum se vede?” – industria de publicitate?
Furnizori din industria de publicitate
Clienti / beneficiari publicitate
Advertiser
Chestionar
Partile implicate in functionarea produsului sunt:
- cezariulian.ro – canalul de comunicare prin care chestionarul de monitorizare a satisfactiei clientului ajunge la respondenti; suport expunere Adveriseri care ofera premii respondentilor;
Furnizori din industria de publicitate care acceseaza acest produs pentru monitorizarea satisfactiei clientului;
- Respondentii – care completeaza chestionarul si primesc informatii si premii;
- Advertiserii care primesc expunere – promovare online si ofera premii respondentilor.
„Cum se vede?” – industria de publicitate este un instrument online prin care se colecteaza datele din chestionarul de monitorizare a satisfactiei clientului:
- Pentru un furnizor de publicitate si, in acelasi timp
- Pentru un grup de furnizori de publicitate
„Cum se vede?” – industria de publicitate nu este un studiu de piata sau o cercetare de marketing.
Produsul nu este o radiografie a calitatii produselor si serviciilor puse pe piata.
Produsul este o colectare a perceptiilor clientilor, a modului cum apreciaza beneficiarii colaborarea cu furnizorii lor.
Produsul face parte dintr-o serie de servicii online adaptate IMM B2B – vezi aricolul Cum se vede? – Perspectiva clientilor despre produse si servicii.
Produsul este conceput sa genereze si sa livreze RAPOARTE TRIMIESTRIALE intr-un proces de monitorizare continua.
Chestionarul de monitorizare a satisfactiei clientilor face parte dintr-o procedura a sistemului de management al calitatii pentru organizatiile care au o certificare ISO 9001 – vezi articol pe acesta tema.
In acelasi timp, sunt multe companii necertificate care utilizeaza acest instrument – chestionar clienti – in activitatea de marketing.
In perioada 31.08.2019 – 01.10.2019 produsul se afla in testare.
Produsul final poate suporta modificari. Continutul si temele din „chestionar clienti” pot fi modificate in acesta perioada.
Toate raspunsurile la chestionar primite in acesta perioada nu vor fi luate in calculul mediilor din Raportul furnizat beneficiarilor acestui produs.
Toate raspunsurile sunt tratate cu confidentialitate si sunt transmise sub protectia anonimatului.
Rapoartele genarate contin medii ale raspunsurilor primite.
Nu se trasmit nici unei parti datele de identificare ale respondentilor.
Rapoartele nu contin citate din raspunsurile la intrebari.
Rapoartele contin doar o exemplificare a celor mai frecvente aspecte comune ce rezulta din raspunsurile la intrebarile deschise.
Furnizor industria de publicitate. Ce primesti?
- Mai multe rezultate decat prin aplicarea interna – cu resurse proprii – a chestionarului de monitorizare a satisfactiei clientului;
- Rezultatele generale – media raspunsurilor oferite de TOTI respondentii;
- Rezultatele specifice – media raspunsurilor de la toti respondentii care au introdus codul tau de furnizor – NU PRIMESTI date cu privire la cine si ce a raspuns!;
- Identifici cele mai eficiente canale de comunicare cu potentialii clienti;
- Afli lucruri noi!;
- Afli opinia clientilor – ce puncte tari are afacerea ta!
- Afli opinia clientilor – ce aspecte sunt de imbunatatit in afacerea ta?
- Identifici oportunitati de dezvoltare a afacerilor – imbunatatirea produsului / produse noi care sa raspunda nevoilor clientilor asa cum sunt percepute chiar de ei!
- Transmiti un semnal clar clientilor tai ca monitorizarea satisfactiei clientului si imbunatatirea continua este un proces care conteaza pentru tine –
aloci timp, atentie si resurse pentru asta!
- Imbunatatesti procesele – afli opinia clientilor tai – actionezi (ajustezi organizarea activitatilor fata de rezultatul – perceptia clientilor – asa cum rezulta din „chestionar clienti”) – monitorizezi evolutiile si tendintele.
Esti client pentru furnizori de publicitate?
Raspunde la un chestionar de monitorizare a satisfactiei clientului (chestionar clienti).
Ce primesti?
- contribui la imbunatatirea serviciilor de publicitate si, astfel, iti eficientizezi propria activitate de marketing;
- selectie din rezultatele generale – media raspunsurilor oferite de TOTI respondentii (intrebarile cu numarul: 2,4,6,7,11,14,15,24,31,32,35) – NU PRIMESTI rezultatele specifice – raspunsurile referitoare la un singur furnizor indentificat;
- afli si intelegi mai bine cum functioneaza industria de publicitate si poti, mai apoi, sa-ti eficientizezi relatiile cu furnizorii;
trimestrial, prin tragere la sorti, respondentii primesc premii – servicii pentru afaceri, diverse alte premii;
- afli care este perceptia generala cu privire la efectele asupra activitatii de marketing urmare a colaborarii cu furnizori publicitate;
- transmiti date despre aprecierea relatiei cu furnizorul tau de publicitate in conditii de confidentialitate si anonimat.
Advertiser.
Esti furnizor de servicii pentru afaceri? Ori furnizor de produse utilizate frecvent de companii? Tipul tau de business este B2B?
Implicate in proiectarea fi realizarea produsului „Cum se vede? – industria de publicitate”
Ce primesti?
expunere – direct in fata unor companii potential interesate de serviciile produsele tale;
- Respondentii – firme beneficiari de servicii de publicitate vor cauta sa vada care este potentialul lor castig;
- Furnizorii de publicitate inscrisi in program vor analiza potentialul premiilor de a motiva colectarea de raspunsuri.
Ce trebuie sa faci?
– contractezi cu organizatorul acordarea premiilor in mod gratuit si primesti spatiu de expunere direct proportional cu valoarea premiilor acordate, in continutul articolului suport al furnizarii produsului si / sau in alte articole de pe blog ori din alte categorii.
Nota: cezariulian.ro a inregistrat in ultimila luna peste 13.000 useri si este pe prima pagina in rezultatele google organic (nu cautare google ads) pentru termenii de cautare: „arbitraj comercial”, „analiza swot”, „turnee sah”, campionat sah” „competitii sah”, „etichete volumetrice”, „plix” si pe pagina 2 google pentru „serigrafie”, „consultant afaceri”, „consultanta ISO 9001”
Copleteaza formularul: (durata estimata de completare: 6 minute) Pentru mine este de mare ajutor sa completezi chestionarul in perioada de testare. Primiesc semnale ca acest produs este de interes. Primeasc feedback cu privire la modul in care a fost proiectat continutul chestionarului (vezi intrebarile 23,24,34,35). NOTA: la proiectarea acestui produs am avut in atentie segmentul IMM B2B.
Vezi articole cezariulian.ro „Inspiratie Pentru Afaceri” – blog teme business si servicii B2B:
C O N T A C T INFORMATII UTILE PENTRU AFACERI COLABORATORI