Webinar – Ghid de navigare în afaceri între Marea Închidere și Marea Deschidere

inovatie si creativitateTITLU:
Centrul de resurse – Ghid de navigare în afaceri între Marea Închidere și Marea Deschidere

Restartul este aproape.
Tu cum te pregătești?

Participare gratuită la prima ediție. Voi face o selecție din aplicațiile primite până la sfarsitul zilei de 27 aprilie. Pentru inscriere completeaza formularul de mai jos.
Update 28.04.2020. Prima editie s-a inscheiat.
Webinarul este programat pentru data 05.05.2020 ora 11:00 – 12:00 si pentru 14.05.2020 ora 11:00 – 12:00. Pentru inscriere foloseste formularul de mai jos selectand data la care doresti sa participi. Pentru fiecare editie voi selecta 5 aplicanti pentru participare gratuita.

ORGANIZATOR:
Institutul Arbitral Român

idei de afaceriNUMĂR DE LOCURI:
Numărul maxim de participanți: 25

DESCRIERE:

Data: 28 aprilie 2020 ora 11:00 – 12:00
Moderator: Cezar Iulian Armașu – cezariulian.ro – blog “Inspirație Pentru Afaceri”
Invitați – Conferențiari: (vezi prezentarea)
– Beatrice Onica Jarka
– Alin Pop
– Ovidiu Dimbean – Creta
Participanți:
Antreprenori și Manageri de companii, profesioniști servicii pentru afaceri: avocați, consilieri juridici, contabili, resurse umane, consultanți pentru afaceri și management: finanțări nerambursabile, sisteme de management, consultanți fiscali, marketing, experți, arhitecți, ingineri șamd, orice persoane interesate de dezvoltarea afacerilor și / sau dezvoltare profesională.
Webinarul se organizeaza pentru un numar minim de 10 participanti.
Recomanda si cunoscutilor tai acest webinar.

webinar afaceri

Centrul de resurse – Ghid de navigare în afaceri între Marea Închidere și Marea Deschidere este un seminar transmis live pe internet la care participanții au posibilitatea de a pune întrebări, de a prezenta cazuri particulare ori de a răspunde sau a prezenta opinii.

Webinarul include sesiuni Q&A pentru a răspunde la întrebările participanților.
Ai posibilitatea de a transmite pe chat tema de interes pentru tine la fiecare secțiune în parte ori cazul tău particular și Conferențiarii vor răspunde la subiectele de cel mai mare interes sau la cazurile cele mai relevante / interesante / de actualitate.
După închiderea sesiunii de lucru participanții primesc rezumatul celor discutate și prezentate.
Bonus: Toți participanții la webinar se pot înscrie într-un grup închis, nepublic, pe facebook, pentru a face schimb de experiențe pe teme juridice și de afaceri, a cere și a primi opinii.

sondaj de opinieÎn cadrul webinarului se vor pune în dezbatere trei teme de actualitate:

1. Marea Deschidere.
-Mediul de afaceri: ce ne așteaptă? ce ar trebui să facă antreprenorii și managerii de companii?, cum să-ți prioritizezi activitățile și timpul?;
-Teme de actualitate în business: despre telemunca, rolul digitalizării și al robotizării în perioada asta, rolul forței de muncă umane și gestionarea ei, finanțarea afacerilor, profitabilitate versus lichiditate, cash flow, managementul trezoreriei și al lanțului de aprovizionare, managementul stocurilor;
-ASEBUSS-consultanță gratuită în perioada 01 aprilie-15 mai pentru IMM-uri, manageri și antreprenori.

2. Top 3 teme juridice de actualitate:
-Suspendarea și încetarea contractelor : forța majoră (condiții, procedură, efecte), contracte și obligații care se suspendă de drept, cum se contestă un certificat obținut de partenerul contractual de la o Cameră de Comerț și Industrie;
-Modificarea contractelor ca urmare a imprevizuinii-condiții, procedură, efecte;
-Ce se întâmplă dacă ai un dosar pe rolul instanțelor, ce soluții există în afara; instanțelor? Se pot soluționa dispute în starea de urgență?

3. Arbitrajul comercial:
-Soluționarea disputelor în vremuri pandemice prin recurgerea la procedura de arbitraj comercial simplificată a CAIB – BIAC;
-Avantajele arbitrajului comercial: costuri și timp de soluționare reduse, confidențialitatea procedurii, flexibilitatea, predictibilitatea soluționării, caracterul consensual;
-Arbitrajul ca o cale distinctă de soluționare a disputelor – o libertate ce a trecut proba timpului.


Conf. univ. dr. Beatrice-Florentina Onica-Jarka, FCIArb
– avocat cu mai mult de 25 de ani de experientă în dreptul afacerilor internaționale, TMT, dreptul construcțiilor, achiziții publice, drept de concurentă și ajutoare de stat, M&A și alte domenii de drept de afaceri;
– arbitru sau avocat în peste 200 de proceduri arbitrale internaționale
– profesor asociat de drept internațional: organizații internaționale, drept public internațional, drept internațional umanitar și soluționarea alternativă a litigiilor, drept de afaceri al UE timp de 23 de ani
– autor a mai mult de 30 de cărti, articole și studii de caz în dreptul internațional public și privat;
– numit în 2017 Vicepreședinte al Curtea de Arbitraj Ilfov din București-Curtea de Arbitraj București Ilfov, caib-biac.ro. și în calitate de Vicepreședinte la Institutul Arbitral Român (Institutularbitralroman.ro);
– specialist în implementarea GDPR și lider al grupului de practici GDPR din Cunescu, Balaciu și Asociații, că partener senior din 1997;
– liderul grupului de servicii juridice din Nexia Internațional în ultimii 8 ani.
– colegul Institutului de Arbitri Chartered, din 2019
– arbitru Curtea de Arbitraj pentru Artă din 2020


Av. Alin Pop
Cu o experiență 30+ în avocatură în drept comercial, dreptul muncii, dreptul aviației, și în organizarea de conferințe internaționale Aviația Civilă, organizarea de conferințe și simpozioane pe teme juridice, arbitraj comercial, Dl Av Alin Pop este Președintele Institutului Arbitral Român și Președintele Curții De Arbitraj CAIB – BIAC.

 

 


Ovidiu Dimbean-sunt Rectorul Școlii de Afaceri ASEBUSS din 2018, iar anterior am fost Decanul Școlii vreo 7 ani și profesor de Managament Financiar și Finanțe Internaționale de la înființarea școlii în 1993 până în prezent și în continuare.
Am predat în ASE aprox 15 ani în limba română și în limba engleză, unde m-am și format, la mai multe facultăți din cadrul ASE-ului, începând cu cea de Finanțe, pe care o absolvisem în 1987 și unde am obținut și Doctoratul în Finanțe-Asigurări în 1999. Am predat și la alte Institute de învățământ superior, inclusiv că visiting professor la Kennesaw State University (Georgia, SUA), Coles College of Business, Executive MBA Program, în octombrie 2018 (partenerul american al ASEBUSS). Am mai făcut studii la Harvard Business School și Wharton Business School în programe de vară din 1992 și 1993.
Am lucrat la Banca pentru Agricultura și Industrie Alimentară la Tîrgoviște după absolvirea facultății, pentru aproape 3 ani, după care la Institutul de Cercetare a Calității Vieții la începutul anului 1990, înainte de a mă muta la ASE în 1991.
În paralel cu ASEBUSS am lucrat ca Director Financiar în mai multe companii sau entități în România, precum Eli Lilly (farmaceutică americană), Topway Industry, Arctic-Arcelik, Flanco International, Hild, Infopress, FRF, între 1995 și 2016.



Completeaza formularul:














danu


Vezi articole cezariulian.ro „Inspiratie Pentru Afaceri” – blog teme business si servicii B2B:

Blog: Despre lobby – Influente in mediul de afaceri Blog: Cum se vede? – arbitrajul comercial
Blog: Despre arbitraj comercial – avantaje si practici Blog: Cum se vede? – Industria de publicitate
Blog: Premiere in arbitrajul comercial romanesc Un important plus în arbitrajul comercial românesc
C O N T A C T  INFORMATII UTILE PENTRU AFACERI  COLABORATORI
Share: